הדפסה על ספלים

ספלים מיוחדים

אתם משתמשים בספלי שתייה כמעט כל יום, כמה פעמים ביום. בין אם זה ספל תה מהביל ובין אם מדובר בכוס קפה מעוררת, הספלים שלכם תמיד בתמונה. ישנם מגוון גדול של ספלי קפה מעוצבים שיכולים לשמש גם כמתנה מכובדת למדי לחג או סתם כמחווה נחמדה. על מנת לשדרג עוד יותר את נראות ספלי הקפה, יש חנויות המספקות שירות הדפסות על ספלים. ניתן להדפיס את שמו של מקבל הספל או להדפיס תמונה לבחירתכם על גבי הספל.

ספלים עם כיתוב

ספל עם כיתוב יכול לספק עוד כמה שימושים מעבר למתנה מקורית. הנה כמה דברים שספל עם כיתוב יוכל לספק לכם:

  • היגיינה – במידה ואתם עובדים במשרד עם כמה אנשים או חולקים מטבח משותף ואינכם רוצים להגיע למצב בו אתם לוגמים מספל שאנשים זרים לגמו ממנו כמה דקות קודם לכן, תוכלו לרכוש ספל עם השם שלכם שיתנוסס עליו. כך, תבטיחו לעצמכם שימוש בלעדי בכוס ותימנעו משימוש בכוסות אחרים
  • מזכרת – ספלים עם תמונה יכולים להוות מזכרת חמודה ושימושית במיוחד. לדוגמא, אם סיימתם שירות צבאי ואתם רוצים להעניק מזכרת לחברים או למפקד, תוכלו להדפיס תמונה משותפת שלכם על גבי הספל ובכל פעם שמקבל המתנה ישתמש בספל, הוא ייזכר בכם.
  • מוטיבציה – כיתוב על ספל לא חייב להיות רק של שמות אנשים, תוכל ולשלב משפטי חיזוק ומוטיבציה על ספלי הקפה שלכם שיחדירו בכם אנרגיות טובות בכל פעם שתקראו אותם.
  • צבע וחיים למטבח – אם אתם רוצים להכניס צבע למטבח שלכם או לפינת הקפה שלכם, תוכלו לשלב ספלי קפה מיוחדים שלא ניתן לרכוש בחנויות כלי בית עם תמונות צבעוניות וכיתוב מגניב.
  •  
ספלים עם כיתוב

הזמנת ספלי קפה מיוחדים-טיפים

את ספלי הקפה עם הדפסת כיתוב או תמונה, ניתן לרכוש בחנויות ייעודיות המחזיקות מדפסות מיוחדות לשם כך. אם אתם לא מצליחים להחליט באיזו חנות לבחור מתוך רשימה ארוכה של חנויות המספקות את השירות, הנה כמה טיפים שיעזרו לכם:

  • איכות – איכות ההדפסה היא בין הדברים הקריטיים ביותר. ספל עם תמונה מטושטשת או כיתוב לא מובן, יהיה מכוער וחסר כל ערך. לכן, בדקו את איכות ההדפסה שמציעה החנות לפני שאתם מבצעים ממנה הזמנה.
  • עמידות – ספלי קפה באים במגע עם מים וסבון לעיתים תכופות. על מנת להימנע ממצב שבו ההדפס דוהה לאחר זמן קצר, בדקו את עמידות ההדפסים למים ולחומרי ניקוי שונים.
  • מחיר – במיוחד אם אתם רוצים לבצע רכישה גדולה של ספלים עם תמונה או כיתוב, מומלץ להשוות בין כמה חנויות את המחירים שהוצעו לכם. בעזרת השוואה קצרה תוכלו לחסוך סכום כסף לא קטן.
  • משלוחים – אתם יכולים לחסוך לעצמכם נסיעה לחנות במידה וקיים שירות משלוחים בחנות. במקרים בהם החנות לא נמצאת בקרבתכם, שירות המשלוחים יהיה יעיל הרבה יותר.
  • מגוון – לרוב, חנויות המספקות ספלים מיוחדים עם הדפסים, מספקות גם עוד מגוון מוצרים עליהם ניתן לשלב תמונה או כיתוב. לכן, העדיפו חנות שבה יש מגוון מוצרים אותם תוכלו לשלב למתנה שלכם.

יעריתה – עולם של מתנות

אנחנו ביעריתה, מספקים מגוון גדול של מתנות ממותגות. כמו כן, אצלנו תוכלו לרכוש ספלים עם הדפסים של תמונה או כיתוב לבחירתכם. אנו דוגלים בשירות אישי ואדיב ומספקים שירותי הדפסה מקצועיים ואיכותיים במיוחד שיבטיחו עמידות לאורך זמן. במידה ואינכם יכולים להגיע אלינו לחנות לאסוף את הספלים שלכם, תוכלו להנות משירות המשלוחים המהיר שלנו. לכל שאלה מוזמנים ליצור אתנו קשר:

מייל – yaarit@yaarita.net

טלפון – 053-483-6559

דילוג לתוכן